Vanliga frågor

Vi förstår att när det gäller din fyrbenta vän, så vill du vara säker på att du gör de bästa valen. Därför har vi sammanställt denna detaljerade guide för att besvara dina vanligaste frågor om vårt sortiment, leveransalternativ och betalningsmetoder.

Betalsätt

Vilka betalsätt finns det?

Vi samarbetar med Klarna. Via Klarna kan man välja att betala direkt, betala senare eller dela upp sin betalning.

Man kan även betala med Visa, Amex, Mastercard & Maestro.

Leverans

Hur skickas min order?

Alla våra paket skickas med Postnord. Vi kommer inom kort börja samarbeta med fler leverantörer.

Vart skickar ni ifrån?

Alla våra produkter skickas från vårt lager i Helsingborg. Det innebär att vi har snabba leveranstider (1-3 dagar) och att vi kan säkerställa kvalitén på produkterna innan leverans.

Hur lång är leveranstiden?

Beställer man innan 16.00 skickas din order samma dag. Det innebär att vi har snabba leveranstider på 1-3 dagar.

Byten & returer

Jag vill returnera min beställning. Hur gör jag?

Om du vill returnera eller byta ut någon produkt, var vänlig kontakta info@tazz.se så hjälper vi dig.

Kan jag byta storlek?

Självklart! Läs mer i vår returpolicy eller kontakta oss på info@tazz.se för mer hjälp.

Jag har fått en trasig vara. Kan ni byta ut den?

Absolut! Kontakta oss på info@tazz.se så hjälper vi dig.